Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Välkomnanden på sin sida?!
- Trådstartare Artoz
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Är väl bara att högerklicka på dennes sida och välja Visa Källa så hittar man väl koden...
Galaxens President
Avslutat medlemskap
När jag klickar in på en presentation som säger något i stil med "Välkommen Galaxens President" får jag en olustkänsla och klickar snabbt vidare.
Jag vet inte riktigt varför jag reagerar men tycker det är lite otäckt. Någon mer som får samma känsla?
Hoppas inte tricket för att fånga tittare sprider sig.
Jag vet inte riktigt varför jag reagerar men tycker det är lite otäckt. Någon mer som får samma känsla?
Mattsen
Aktiv medlem
Galaxens President skrev:
När jag klickar in på en presentation som säger något i stil med "Välkommen Galaxens President" får jag en olustkänsla och klickar snabbt vidare.
Ja, faktiskt. Att bli "välkomnad" på det här sättet känns både skumt och meningslöst. Men vi uppfattar det väl på olika sätt antar jag.
Bengus
Aktiv medlem
Mattsen skrev:
Ja, faktiskt. Att bli "välkomnad" på det här sättet känns både skumt och meningslöst. Men vi uppfattar det väl på olika sätt antar jag.
Samma sak som när en säljare ringer och säger "Hallå Bengt" - jag är faan inte Bengt med en okänd säljare
Vet inte om det är ett bevis på att man är medelålders men jag ogillar skarp den "kompisattityd" man då och då möts av. En person som beter sig så mot mig får ALDRIG sälja något. Artighet och god ton betyder en hel del.
BAW
(motståndare till DU reformen)
Kakelgasten
Aktiv medlem
Artoz skrev:
Hej.
Sitter här och funderar lite. Gick in på en persons hemsida och då står det i hans presentation Välkommen Artoz som mitt login heter
Hur lägger man dit de i sina inställningar för sin profil.
Tycker det ser trevligt ut. Kan ngn hjälpa mig
Mvh Anna-Karin
Som CL skriver...under beskrivning lägger du in denna kod:
<script language="JavaScript" type="text/javascript"> document.write( USER_LOGIN ); </script>
Tex så här:
Hej (koden ovan) och välkommen till min sida...bla...bla...bla
Caffe
Aktiv medlem
Jag hatar när det står så, ger mig lite gestapovibbar.
"Vi vet allt om dig, Caffe. Nu gör du som vi säger. Annars..."
j.asplund
Aktiv medlem
Jag håller med. lite läskigt.