Annons

Välkomnanden på sin sida?!

Produkter
(logga in för att koppla)

Artoz

Aktiv medlem
Hej.

Sitter här och funderar lite. Gick in på en persons hemsida och då står det i hans presentation Välkommen Artoz som mitt login heter

Hur lägger man dit de i sina inställningar för sin profil.
Tycker det ser trevligt ut. Kan ngn hjälpa mig

Mvh Anna-Karin

Det där görs med Javascript-kod i kommentarstexten. Kanske någon som har gjort så har något liten snutt att dela med sig av.

När jag klickar in på en presentation som säger något i stil med "Välkommen Galaxens President" får jag en olustkänsla och klickar snabbt vidare.

Jag vet inte riktigt varför jag reagerar men tycker det är lite otäckt. Någon mer som får samma känsla?

Hoppas inte tricket för att fånga tittare sprider sig.

Galaxens President skrev:
När jag klickar in på en presentation som säger något i stil med "Välkommen Galaxens President" får jag en olustkänsla och klickar snabbt vidare.

Jag vet inte riktigt varför jag reagerar men tycker det är lite otäckt. Någon mer som får samma känsla?

Ja, faktiskt. Att bli "välkomnad" på det här sättet känns både skumt och meningslöst. Men vi uppfattar det väl på olika sätt antar jag.

Mattsen skrev:
Ja, faktiskt. Att bli "välkomnad" på det här sättet känns både skumt och meningslöst. Men vi uppfattar det väl på olika sätt antar jag.

Samma sak som när en säljare ringer och säger "Hallå Bengt" - jag är faan inte Bengt med en okänd säljare :(

Vet inte om det är ett bevis på att man är medelålders men jag ogillar skarp den "kompisattityd" man då och då möts av. En person som beter sig så mot mig får ALDRIG sälja något. Artighet och god ton betyder en hel del.

BAW
(motståndare till DU reformen) ;)

Artoz skrev:
Hej.

Sitter här och funderar lite. Gick in på en persons hemsida och då står det i hans presentation Välkommen Artoz som mitt login heter

Hur lägger man dit de i sina inställningar för sin profil.
Tycker det ser trevligt ut. Kan ngn hjälpa mig

Mvh Anna-Karin

Som CL skriver...under beskrivning lägger du in denna kod:

<script language="JavaScript" type="text/javascript"> document.write( USER_LOGIN ); </script>

Tex så här:
Hej (koden ovan) och välkommen till min sida...bla...bla...bla

Jag hatar när det står så, ger mig lite gestapovibbar.
"Vi vet allt om dig, Caffe. Nu gör du som vi säger. Annars..."

Jag håller med. lite läskigt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar