Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Välkomna till utställning på Alsters Herrgård
- Trådstartare lottawe
- Start datum
lottawe
Aktiv medlem
Åh sån hjälp tackar jag förCalle skrev:
Jag skulle nog kunna komma o hjälpa dej på fredag. När drar du igång?
Jag beräknar att vara där före kl 10.30, men du får såklart komma in när du vill och sova längre än så om du vill alltså. Det lär ju ta ett tag att få upp dem.
Undrar förresten om inte Paula som funderade på att hjälpa till i andra tråden bor i Karlskoga också? Vet inte om hon ändrat planerna men det går ju att höra om hon fortfarande vill med och kanske samåka om ni är fler därifrån isf?
lottawe
Aktiv medlem
Phu
Äntligen har nervositeten lagt sig, för nu är det avgjort hur många glas som krashade, hur många svängar (och kronor) till glasmästeriet, hur många skärsår i fingrarana och hur ordningen på väggarna till slut blev. I morgon får ni med se
Nu vet jag att Calle är en suverän hängare också och dessutom hann han dokumentera arbetet på samma gång. Tack Calle
Äntligen har nervositeten lagt sig, för nu är det avgjort hur många glas som krashade, hur många svängar (och kronor) till glasmästeriet, hur många skärsår i fingrarana och hur ordningen på väggarna till slut blev. I morgon får ni med se
Nu vet jag att Calle är en suverän hängare också och dessutom hann han dokumentera arbetet på samma gång. Tack Calle
lottawe
Aktiv medlem
Tack, och lycka till med övertalande av barnen! Skulle det vara svårt kanske min son kunde intyga att det faktiskt är ett måste (Han har t.o.m lyckats övertala sin totalt ointresserade far som aldrig besökt en utställning om att det är ett måste. Alla kompisar han också ville ha med sig får dock inte plats..)murdoc skrev:
Har barnen den här helgen men ska försöka att övertyga dem att Alsters Herrgård är ett måste att besöka...=)
Om inte, så lycka till!
/Tommy
(Det finns cider och snacks också förresten så de är inte "nödda" att tvingas kolla bilder heller.)
lottawe
Aktiv medlem
Äntligen kan jag slappna av. Förutom att bilderna kom upp bra på väggarna så kom folk på vernissagen i går också Trevliga fotointressserade både från wfs, fotosidan, Kristinehamnss fotoklubb och Karlstads fotoklubb samt en hel del övriga.
Utställningen hänger uppe till in i april och har öppet för allmänheten nu idag samt första helgen i mars och första i april kl.12-16.
Kul att träffa er där och jättekul att några dokumenterat lite Ni som missade igår är varmt välkomna idag eller framtida öppentider enligt ovan.
Utställningen hänger uppe till in i april och har öppet för allmänheten nu idag samt första helgen i mars och första i april kl.12-16.
Kul att träffa er där och jättekul att några dokumenterat lite Ni som missade igår är varmt välkomna idag eller framtida öppentider enligt ovan.
Senast ändrad:
lottawe
Aktiv medlem
Nån som gillar att se sig själv på bild förresten?
Här finns några från gårdagen samt en från innan öppningen av utställningen. http://lottaelofsson.com/alster/
Om fler råkar ha bilder att dela med sig av eller som jag skulle kunna få lägga till den sidan är jag jätteglad. Byline med länk till profil eller hemsida är givet isf. Maila gärna [email protected] om ni har något.
Här finns några från gårdagen samt en från innan öppningen av utställningen. http://lottaelofsson.com/alster/
Om fler råkar ha bilder att dela med sig av eller som jag skulle kunna få lägga till den sidan är jag jätteglad. Byline med länk till profil eller hemsida är givet isf. Maila gärna [email protected] om ni har något.