Annons

Välja forum i "Senaste inlägg"

Produkter
(logga in för att koppla)
*Bump*

Inte ett ljud från redaktionen, har de missat vår tråd eller vad är det frågan om? Christer, hallå?
 
Det här förslaget har (som så många andra) framförts förut, och kommenterats i en tråd jag inte lyckas hitta.

Jag har för mig att det gällde det att man kunde välja att visa Fritt Forum eller inte i listan. Om jag inte minns fel krävdes det en del jobb för att lägga till denna funktion för alla forum, och det finns massor av andra funktioner som ska petas in som också kräver jobb.

Jag tycker det ofta ställs väl hårda "krav" på dem som driver FS. De har knappast möjlighet att följa alla trådar, och de kan definitivt inte göra alla nöjda. Att tjata, eller att skriva *ZZZzzz...* i en kommentar tror jag snarare fördröjer än påskyndar ett svar (åtminstone skulle jag hantera det så).
 
Ja, jag vet att det ligger arbete bakom det hela. Fullkomligt medveten!

Att inte få ETT enda svar från någon i redaktionen sedan tråden startades av mig och Emil Gildebrand (även om det var Emil som skrev första inlägget) i juli tycker jag är lite konstigt.

Genom att posta saker i forumdelen fotosidan.se tycker jag är samma sak som att skicka ett mail till redaktionen, men märka mailet "detta är inte supervikigt".

*ZZZzzz...* kanske inte är superkonstruktivt, men det fick precis den responsen jag efterfrågade - en reaktion!

Vidare så säger AFE att "det ofta ställs väl hårda "krav" på dem som driver FS". Tja, kritik föder förbättringar, eller?

//JonasL
 
jonas_lindquist skrev:
Vidare så säger AFE att "det ofta ställs väl hårda "krav" på dem som driver FS". Tja, kritik föder förbättringar, eller?

//JonasL

Absolut! Jag tänkte mest på Christer som skriver all kod. Såvitt jag förstått gör han detta på sin "fritid" och då är det inte helt lätt att hinna med allt alla vill ha. De projekt jag gjort på min fritid har sällan hållit deadline - oavsett om det varit fotograferings- eller datorrelaterat...

Men visst, FS kunde ju gärna posta något svar här :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.