Annons

Vägen till en sportfotograf.

Produkter
(logga in för att koppla)
GrAcK skrev:
Jag har själv varit i din sitts och är väl fortfarande det på sätt o vis.

2005 såg jag en annons på www.lsk.se där de gärna ville ha någon som tog kort på matcherna. Så började det och sedan dess har jag följt LSK i Superettan och levererat bilder till ett tiotal olika tidningar samt ett par klubbars hemsidor. Jag driver ett eget företag och försöker utveckla min verksamhet så gott det går. Pluggar samtidigt så det är inte jättelätt att få tiden att räcka till. Jag är ju långt ifrån att kunna leva på fotograferingen men att tjäna en lite slant då o då är ju aldrig fel.

/Viktor

Tjena Viktor!

jag var också och fotade LSK-Häcken i söndags. Det var inte du som fick en härlig dusch när bollen landade i en vattenpöl precis framför dig? Om det var du så satt jag 10m till höger om dig under första halvlek.

/Sebastian
 
Jo, visst var det jag. Hörde ditt namn när du hämtade väst o bricka och kände igen det. Fick du några bra bilder? Mina ligger här.

Har även fotograferat IFK - Hammarby ikväll...

/Viktor
 
Några bra bilder blev det allt. Har lagt dom här (längst ner på sidan):
http://www.lamotte.fotosidan.se/viewpf.htm?pfID=169913

Jag har även tagit lite andra fotbollsbilder under hösten, men har haft så mkt att göra det sista så jag har inte hunnit/orkat ladda upp dom. Det kommer förhoppningsvis så småningom :)

Måste vara kul att fota lite allsvensk fotboll emellanåt. Kul också när det är så mycket folk som det var på IFK-GAIS, som jag läste om i din blogg.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.