Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utställning och bildkategorier
- Trådstartare Vandraren
- Start datum
Vandraren
Aktiv medlem
Men...det betyder ju att ingen kommer att kunna se att man fyller på med bilder i ett utställningsalbum. Eller...?
Jag som t.ex. sällan kollar kritikbilder utan bara i poolerna(Bilder per motivkategori) för den typ av bild jag är intresserad av, kommer inte att se dessa bilder förrän jag "snubblar över" en utställning.
Är inte det litet dumt...?
Jag som t.ex. sällan kollar kritikbilder utan bara i poolerna(Bilder per motivkategori) för den typ av bild jag är intresserad av, kommer inte att se dessa bilder förrän jag "snubblar över" en utställning.
Är inte det litet dumt...?
En utställning är till just för att visa ett gäng bilder i ett sammanhang - då skall de inte visas och kommenteras separata.
Om du inte vill visa bilderna i ett sammanhang, lägg in dem i vanliga album - och lägg in de du speciellt vill få kritik på i en kritikpool.
Om du inte vill visa bilderna i ett sammanhang, lägg in dem i vanliga album - och lägg in de du speciellt vill få kritik på i en kritikpool.