Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Då slänger jag upp nästa. Är den för svår så har jag en bild till som avslöjar lite till.
 

Bilagor

  • fs-1-1.jpg
    fs-1-1.jpg
    14.9 KB · Visningar: 264
Jag trodde det skulle vara svårt med så lite att gå på, men ni plockade den i galopperande fart.

Bara att sadla stålhästen för ett förevigande.
 
Jahaja. Det borde vara den här då.

Det roliga var att jag såg bilden Mikael postade via min mobil idag när jag var ute och åkte bil, lyfte blicken och tittade ut... och där var den rakt framför mina ögon. :)
 

Bilagor

  • fotosidan_jägersro.jpg
    fotosidan_jägersro.jpg
    62.2 KB · Visningar: 239
Okej okej. Den här då. Min första i tråden. Har ju massor av idéer nu ju. :)
 

Bilagor

  • fotosidan_malmoe_comp_pic_1.jpg
    fotosidan_malmoe_comp_pic_1.jpg
    74.8 KB · Visningar: 218
Det har varit bra rush här inne nu.
Jag tror du kan ta det lungt en dag eller två till. Det normala är att det tar någon dag.

Tror jag vet och tar med kameran till jobb i morgon.
 
det störiga är att jag sett huset och känner i gen det men kan inte placera det på kartan.

Har gått igenom mina 300 malmö bilder men kan inte se det någon stanns.....


Föresten i denna tävling räknar vi med limhamn och bunkeflo osv osv eller e det endast Malmö inner stad?
 
Aldrig har det varit så lätt för mig, just nu sitter jag inne i huset... jag jobbar där och ska nu på möte, måtte jag hinna före någon annan!
 
Du får snabba dig. Sökte ditt namn på Alta Vista.
Hittade en med ditt namn som jobbade i Malmö och kollade hur huset såg ut där han jobbade.
H**** M********Gatan 2 om jag inte har fel.

PS

Det är väl fusk att lägga ut enirobilden ;-)
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.