Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hehe, vicken osis. Tur att jag inte drack kaffe innan jag la in min bild. Du får väl ge dig ut igen ;)

Det är lite av tjusningen med Utmaningen. Man har tagit sin bild, sen vill man hem fort som f-n och lägga upp den.
Skam den som ger sig, addressen vet jag inte men visst är det huset längst ut vid malmö hamn (där flygbåtarna gick en gång i tiden)! Står ett ankare på gaveln och skyltar vid huset om ångbåtsbron!
 

Bilagor

  • _DSC1214.jpg
    _DSC1214.jpg
    20.3 KB · Visningar: 158
Skam den som ger sig, addressen vet jag inte men visst är det huset längst ut vid malmö hamn (där flygbåtarna gick en gång i tiden)! Står ett ankare på gaveln och skyltar vid huset om ångbåtsbron!

Ja, nu blev jag (lite) impad. Trodde nog den skulle vara svårare. Huset ligger ju lite "off".
 
Ja, nu blev jag (lite) impad. Trodde nog den skulle vara svårare. Huset ligger ju lite "off".
Hehehe, har man inget liv o en massa fritid så e de lätt ibland, men om sanningen ska fram så var det en ren slump! Jag var ute i morse och körde över klaffbron mot "gängtappen" svängde höger och sen höger igen (vid Glasklart), körde längs hamnbassängen och tittade av en slump till höger och,,,,, viola (som vi sarr på svenska) där var trappan!
Men tillbaka till verkligheten, nu ska ni få OFF så det skriker!
Var hittar vi denna parkeringsplats?
 

Bilagor

  • _DSC1212.jpg
    _DSC1212.jpg
    13.5 KB · Visningar: 141
Jag var nyss nere hos Johan på Sc.photo och handlade när vi kom till att diskutera min sist upplagda bild, han såg då en vagn som står till vänster om trädet (som står till höger) och jag råkade att säga till han att den tillhör restaurangen,,,,,,, så den ledtråden får ni alla nu! Fast det är väl knappast lönt, Jörgen & Bengt sitter väl o redigerar sina bilder redan!
//Christer "den förvirrade nattaramlaren"
 
Vid Malmö-Burlövs goflklubb. Om restaurangen har samma namn hade jag inte tid att ta reda på. För här gäller det ju att ha ett snabbt fotarbete. Ny bild får ge er till tåls med till imorgon eftermiddag eller kväll.
 

Bilagor

  • sege.jpg
    sege.jpg
    84.7 KB · Visningar: 124
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.