Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Äsch, klockan är ju inte så mycket och det är ju bara några minuter hemifrån så (med livet som insats) här har du dina "gubbar".

..men hur kunde du tro att en väggmålning i en källarnergång i slutet av en återvändsgata (Sörbäcksgatan) på Kroksbäck skulle vara lätt?
 

Bilagor

  • utmaning1206_2.jpg
    utmaning1206_2.jpg
    62.1 KB · Visningar: 324
Senast ändrad:
Hoppas kunna få lite ny fart på tråden med den här, en byggnad som garanterat 99% av Malmös invånare har sett både en, två, tre, fyra...många gånger.
 

Bilagor

  • utmaning884_2.jpg
    utmaning884_2.jpg
    29.9 KB · Visningar: 319
Så rätt som det kan bli.

js1 skrev:
Äsch, klockan är ju inte så mycket och det är ju bara några minuter hemifrån så (med livet som insats) här har du dina "gubbar".

..men hur kunde du tro att en väggmålning i en källarnergång i slutet av en återvändsgata (Sörbäcksgatan) på Kroksbäck skulle vara lätt?
Den var lätt gemfört med många andra som har knäckts på mycket kortare tid.
Men jag får sänka ribban en aning till nästa bild.
 
Re: Så rätt som det kan bli.

Paul Kellerman skrev:
Den var lätt jämfört med många andra som har knäckts på mycket kortare tid.
Men jag får sänka ribban en aning till nästa bild.

Ja, det har varit lite mycket anonyma "väggmålningar" den senaste tiden för min smak. Jag tror att bilder från lite mer publika eller aktuella platser håller igång tråden bättre.
 
Jag tror det är gammla kryddfabriken, numer återvinningshuset "sopstationen"
 

Bilagor

  • sophus.jpg
    sophus.jpg
    60.3 KB · Visningar: 316
Då kör jag vidare : )

För en del är nästa bild kanske väldigt lätt, men vi får se om den ger lite huvudbry : )
 

Bilagor

  • var2.jpg
    var2.jpg
    70.1 KB · Visningar: 284
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.