Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Det tog ju lång tid men blev rätt.
Tänkte slå rekord åt andra hållet.

40 minuter

Bilden tagen en väldigt kylig dag i samband med att MFF hade träningsmatch på Heleneholms IP.
 

Bilagor

  • 377444987_a430b5c08c.jpg
    377444987_a430b5c08c.jpg
    45.8 KB · Visningar: 385
Jag kör på.
Kör med ytterligare en bild på glas som reflekterar.

Jag godkänner både bilder på "glashuset" och huset som speglas i glaset.

Lycka till !
 

Bilagor

  • mfons0005 copy sm.jpg
    mfons0005 copy sm.jpg
    68.5 KB · Visningar: 375
Det vet jag väl, men det är inte så lätt när man sitter en mil bort... Jag skall faktiskt försöka släpa mig dit under helgen. hinner någon annan före så får det väl vara OK.

/Ola
 
Äntligen

Så, nu skulle jag hämta barn på ett Lazerdomekalas. Svårt att hitta parkering, men här kommer en bild på Tv4 Skåne studion och huset brevid. Tror det är rätt ;-)

/Ola
 

Bilagor

  • img_5090b.jpg
    img_5090b.jpg
    23.2 KB · Visningar: 303
Då försöker jag göra det lite svårare än förra gången jag postade. Blir det för svårt så släpper jag lite ledtrådar. Dags för lite julskyltning. Känner någon igen detta?

/Ola
 

Bilagor

  • img_5096b.jpg
    img_5096b.jpg
    27.8 KB · Visningar: 293
Julskyltning tar ju slut. Jag får ge en liten ledtråd redan nu. Det har lite relation till foto!

/Ola
 

Bilagor

  • img_5094b.jpg
    img_5094b.jpg
    10.2 KB · Visningar: 279
Det ser ju ut som om några är kvar! Vi kan väl få till efter jul på oss utan ledtrådar och ny bild tycker jag. Naturligtvis bra om någon tar denna utmaning innan dess, men om inte så tycker jag att vi kan ta en julpaus.
 
Jag är oxå kvar...dock inte så aktiv eftersom jag tagit semester resten av året! Finfint! Och eftersom jag inte bor i Malmö så tror jag inte att jag fixar just denna bilden (trots att jag vet var det är).

Trevliga helger allihopa!

Tobbe
 
Nu då?

Det är nu efter jul. Kanske jag skulle vänta till efter nyår också men... Vad säger ni? Vill ni ha mer ledtrådar, eller skall jag släppa fram någon annan med en ny bild? Jag vill helst inte vara den som dödar tråden :-(

/Ola
 
OK. En bild till med ett utsnitt lite mer åt höger. Dessutom tror jag att jag gjorde en Cat Schwartz (om någon minns hennes misstag eller orkar Googla).
 

Bilagor

  • img_5094dw.jpg
    img_5094dw.jpg
    69.5 KB · Visningar: 347
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.