Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Två veckor nu.
Denna bild verkar ha "dödat" tråden.

Är själv aldrig i stadens sydöstra delar och har ingen aning om vad det är.

Mitt förslag. En riktigt riktigt lätt ledtråd eller en ny bild.

Underbar tråd! Men var f*n ligger huset?... "Syd-östra" är ju nästan svårare att förstå ä'n "höger" & "vänster" :s

Ska spänna ögonen ikväll, kan ju inte vara sjukt omöjl...

Hoppas att du inte är alldeles för hård i din definition av 'nära'för isf är jag ute o cyklar... såvida inte.... Det får bli promenad ikväll!

Jo men visst f**! Nog må det vara här ändock! Ystadvägen mittemot gamla pripps bredvid musikhögskolan!

Bilagor

• img_8747.jpg
    img_8747.jpg
    68.6 KB · Visningar: 398
Låt oss se, denna skall väl inte vara alldeles för svår utan att vara jhelt uppenbar... =D

Bilagor

• img_8750.jpg
    img_8750.jpg
    82.9 KB · Visningar: 383
Brukar hålla ett öga på tråden, är dålig på att gissa ställen dock. Det ringde ingen klocka när jag såg den här bilden heller...

Då kanske det får bli till att ge sig ut med cykeln en sväng ikväll. Det är ju trots allt ganska trevligt väder.

Såklart! Men ta de lugnt o använd hjälm!

Ligger granne med en byggnad som inhyser ett mäkta foto-relaterat företag...

"inte vara alldeles för svårt", pytt! Nu tänker jag cykla ut en sväng. Se om jag har någon lycka.

Dedär med 'svårt' kanske var lite väl omvänt proportionerligt till avståndet från motivet man bor...

En vårdinrättning, 200 meter från dalaplan, granne med med en byggnad som inhyser ett mäkta foto-relaterat företag...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar