ANNONS
Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Var den så svår? Jag såg precis att min mobiltelefon spelade mig ett litet spratt och inte roterade bilden som den skulle, den blå himlen ska vara uppåt. Modern teknik brukar vara vän med mig, men tydligen inte denna gång :)

Till helgen åker jag på semester en vecka, så då kollar jag inte av tråden...

Den här bilden tog jag tidigare idag mellan gamla och nya fotbollstadion.

Bilagor

• DSC00021_400.jpg
    DSC00021_400.jpg
    84.5 KB · Visningar: 358
Decemberkalendern

Har ni kollat på Sydsvenskans Decembertävling? Ett måste för alla "Malmö utmanare".

Ute vid Sivåkersvägen vid Runes Tyg?

Läs gärna reglerna i första inlägget på sidan ett i tråden, sen är du hjärtligt välkommen till Utmaningen.

Utmaning Malmö är öppen för alla medlemmar på FS.
Under årens lopp har vi dragit upp några enkla regler som vi håller oss till:

Tanken är att man ska svara med en bild föreställande samma motiv som gissningsbilden. Om man tror att man vet var bilden är tagen, tar man sig dit, tar en ny bild och lägger in som svar.
Är det rätt tar man över staffettpinnen och lägger upp en ny gissningsbild.

Svarsbilder ska vara nytagna. Med nytagen menas att bilden ska vara tagen efter att gissningsbilden lagts upp, inget arkivgrävande alltså.

Om man tänker svara ska man ha en ny gissningsbild i beredskap så det inte blir onödiga dödperioder. Har man inte lagt upp en ny gissningsbild inom 24 tim får den som lade upp senaste bilden
lägga upp en ny.

Gissningsbilden får vara gammal och i princip föreställa vad som helst eller vara tagen var som helst. Den bör naturligtvis inte ha varit med tidigare. Tänk på att det blir roligare och mer fart i tråden om
bilderna inte är "omöjliga". Vi håller oss i Malmöområdet med Yttre Ringvägen som gräns.

Lycka till, ut och jaga!

PS, Du är inte helt rätt på det ;-))

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar