Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan

För nån vecka sen så tyckte jag att den var borta. Iallafall den som är vid den rondellen vid Q8, kanske är en likadan i den andra rondellen?

Okej, till sist fick jag tummen ur och tog en ny bild på den aktuella rondellen, som ni förmodligen vet var den ligger numera (Batteri-/Sallerupsvägen). Den orangea bollen är borta, men kratern syns.

Ny gåta kommer senare idag.

20100306_001.jpg

Den här bilden tog jag tidigare idag utanför ABF:s lokaler på
Spånehusvägen.
(Skönt att man inte behöver jaga hem som en idiot och slänga in bilden för att vara först, hehe....)

Bilagor

• DSC06981_400.jpg
    DSC06981_400.jpg
    61 KB · Visningar: 287
flickr - Guesswheremalmö !!

HEJ

Såg precis denna tråd och tänkte att det är ju precis vad jag har försökt att göra på flickr.

kolla in denna länk så förstår ni vad jag menar:

http://www.flickr.com/groups/1051631@N20/

Hoppas då även att vi kan få alla dessa roliga malmö bilder samlade på ett ställe. Hade varit jätte kul!

Det är bara att börja ladda upp era malmö bilder och gissa var dom är tagna!

ALEX

Känns som att det är mest logiskt att fortsätta i den tråd som är över 200 sidor lång.
Men det är kanske min logik som är knasig :/

Tänkte bara att det vore roligare om man kunde se bilderna lite bättre än genom att klicka sig fram genom 200 sidor.

Men ingen verkade nappa så klicka vidare ni vet jag :)

Går det få en ledtråd? Jag har ingen aning, och törs inte räkna tiden jag spenderat framför google maps så här långt :D
Det jävliga är att jag vet såväl var den är tagen, ser det framför mig. MEN, så är det det där med minnesaccessen, jag kan inte plocka fram det. Jag kommer naturligtvis att säga javisst, så är det, när det svslöjas, men till dess...

Eftersom Jörgen tycks ha försvunnit, lägger jag ut en ny bild, uta att först invänta svar.

Bilagor

• Antikt.jpg
    Antikt.jpg
    37.1 KB · Visningar: 358
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar