Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack! Det var bara ett stenkasst från min lägenhet! Här kommer nästa bild, hoppas vi kan hålla temopt uppe nu.

Bilagor

• DSC_0593.jpg
    DSC_0593.jpg
    22.1 KB · Visningar: 181
Haha, svaret på denna är nog inte långt borta. Såg en person med en silverfärgad "golf-liknande" bil som tog en bild på den när jag körde hem från affären. Jörgen?

Haha, svaret på denna är nog inte långt borta. Såg en person med en silverfärgad "golf-liknande" bil som tog en bild på den när jag körde hem från affären. Jörgen?

Ojdå! Avslöjad!

Det stämmer. Var det du som satt i den röda V70:n eller den som körde ut precis när jag kom?

Citadellsvägen

Bilagor

• DSC06058_400.jpg
    DSC06058_400.jpg
    48.4 KB · Visningar: 166
Det stämmer. Var det du som satt i den röda V70:n eller den som körde ut precis när jag kom?
Nej, råkade bara passera. Var och handlade på ICA MAXI när jag kom på att jag ju faktiskt borde var i närheten av guldstenen (enligt det som fanns att läsa om Guldfabriken när man googlar). Ingen kamera i bilen. Måste nog köpa mig en liten kompakt så att man alltid är redo.

På torget vid början av Lorensborgsgatan hittade jag denna, glada laxen heter den. Jag kände igen huset i bakgrunden.

Bilagor

• Laxen.jpg
    Laxen.jpg
    73.4 KB · Visningar: 126
Det bör väl vara här. Nån kanotövergång nere vid Västra Hamnen?

Bilagor

• DSC06061_400.jpg
    DSC06061_400.jpg
    50.6 KB · Visningar: 187
Ok, tänkte kanske det fanns nåt liknande vid Slussplan t ex.

Har varit mycket V:a Hamnen på sistone. Vid byter stadsdel, var flyger de här fåglarna?

Bilagor

• DSC04253_400.jpg
    DSC04253_400.jpg
    68.3 KB · Visningar: 190
jag har verkligen ingen aning, trodde först att det var på möllan sen trodde jag att det var vid folketspark, sen trodde jag att det avr i rosengård! Hahah som sagt ingen aningc :(

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar