Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack! Det var bara ett stenkasst från min lägenhet! Här kommer nästa bild, hoppas vi kan hålla temopt uppe nu.
 

Bilagor

  • DSC_0593.jpg
    DSC_0593.jpg
    22.1 KB · Visningar: 181
Haha, svaret på denna är nog inte långt borta. Såg en person med en silverfärgad "golf-liknande" bil som tog en bild på den när jag körde hem från affären. Jörgen?
 
Haha, svaret på denna är nog inte långt borta. Såg en person med en silverfärgad "golf-liknande" bil som tog en bild på den när jag körde hem från affären. Jörgen?

Ojdå! Avslöjad!

Det stämmer. Var det du som satt i den röda V70:n eller den som körde ut precis när jag kom?

Citadellsvägen
 

Bilagor

  • DSC06058_400.jpg
    DSC06058_400.jpg
    48.4 KB · Visningar: 166
Det stämmer. Var det du som satt i den röda V70:n eller den som körde ut precis när jag kom?
Nej, råkade bara passera. Var och handlade på ICA MAXI när jag kom på att jag ju faktiskt borde var i närheten av guldstenen (enligt det som fanns att läsa om Guldfabriken när man googlar). Ingen kamera i bilen. Måste nog köpa mig en liten kompakt så att man alltid är redo.
 
På torget vid början av Lorensborgsgatan hittade jag denna, glada laxen heter den. Jag kände igen huset i bakgrunden.
 

Bilagor

  • Laxen.jpg
    Laxen.jpg
    73.4 KB · Visningar: 126
Det bör väl vara här. Nån kanotövergång nere vid Västra Hamnen?
 

Bilagor

  • DSC06061_400.jpg
    DSC06061_400.jpg
    50.6 KB · Visningar: 187
Ok, tänkte kanske det fanns nåt liknande vid Slussplan t ex.

Har varit mycket V:a Hamnen på sistone. Vid byter stadsdel, var flyger de här fåglarna?
 

Bilagor

  • DSC04253_400.jpg
    DSC04253_400.jpg
    68.3 KB · Visningar: 190
jag har verkligen ingen aning, trodde först att det var på möllan sen trodde jag att det var vid folketspark, sen trodde jag att det avr i rosengård! Hahah som sagt ingen aningc :(
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.