Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror bestämt att Bengt varit på Ön och promenerat i det fina Påskvädret!
 

Bilagor

  • DSC04844_400.jpg
    DSC04844_400.jpg
    53 KB · Visningar: 216
Ok, men svaret var rätt iallafall!
Då får du kanske ge dig ut idag istället och leta efter nästa bild.
 

Bilagor

  • DSC04791_400.jpg
    DSC04791_400.jpg
    37.3 KB · Visningar: 215
Jag trodde den skulle vara lätt :)

Stället är ganska unikt i sitt slag och känt både i Sverige och internationellt. Här har arrangerats internationella tävlingar. Bevistas dagligen av hundratals utövare, främst yngre killar.
 

Bilagor

  • DSC04790_400.jpg
    DSC04790_400.jpg
    36.4 KB · Visningar: 289
Senast ändrad:
Jag trodde den skulle vara lätt :)

Stället är ganska unikt i sitt slag och känt både i Sverige och internationellt. Här har arrangerats internationella tävlingar. Bevistas dagligen av hundratals utövare, främst yngre killar.

Nu blev det för lätt, ;-)

Malmös amatörfotografer får avbryta allt de har för händerna och rusa för att bli först.
 
Här letar man upp anonyma containrar, graffittiväggar i ödsliga indområden och gud vet vad, sen måste man nästan berätta om platser som det kommer folk ända från det stora landet i väster för att besöka ;)
 
Alldeles riktigt Bengt. Någon har tydligen varit där och klottrat sen jag fotade. Din tur.

PS. För att stilla min nyfikenhet. Hur visste du var det var?

/Sven
 
Anledningen till att jag undrade hur du hittat bilden är, att c:a tre timmar innan du la upp den, var någon inne på min hemsida http://minnesbild.com och tittade på mina bilder på resterna av Kockums varv.

Då anar man ju lite ugglor i mossen :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.