Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppsala 8/5: Liten fotoexkursion med fika

Produkter
(logga in för att koppla)

pebe10

Aktiv medlem
Hej !

På uppdrag av vår lilla K.U.F.-grupp (Kompis i Uppsala Foto) annonserar jag och Peter Larsson en träff på Vaksala torg lördagen den 8/5 kl. 10-14.

Vi samlas vid restaurangen på torget, samlar mod och sprider sedan ut oss över torget och fångar folkvimlet i torghandeln ! När vi (och kanske omgivningen) tröttnat går vi och tar en fika på lämpligt ställe (förslagsvis på fiket vid Catalin).

Tanken är att vi på en uppföljande träff kan gotta oss åt roliga och intressanta bilder.

Välkomna önskar Per & Peter !
 
Jag är på!

Klart man kommer, man e' ju en kuf! Blir inte helt lätt, men säkert lärorikt. Hoppas på gråväder med tanke på förmiddagsljuset!
Anmälda hittills:
Per
Peter
Kåre
 
Alla välkomna!

Ville bara förtydliga att arret är öppet för alla som har lust på FS!

Kommer:

Per
Peter
Kåre
Lise-Lott
Christer
Johan
 
Vi avslutar med en fotoutställning?

Hum, det ser ut som en tanke att vi kan gå vidare och avsluta med en foto-utställning; UFS har vernisage med medlemmarnas fotografier! . Kanske kan vi få jordnötter och cider...
Viktigt att vi tar oss tid att fika tillsammans innan alla springer åt olika håll vid 13-tiden.
Hittills anmälda här och via e-brev:
Per
Peter
Kåre
Lise-Lott
Christer
Johan
Johannes
Monika
Totalt: 8 pers (snart behöver vi ett till torg!)
 
Som snutet

Har hastigt, dock mindre lustigt, insjuknat i någon form av förkylning. Ska göra vad jag kan för att komma ner till torget imorgon - om jag mår bättre. Hoppas på ett litet mirakel.

Hoppas vi ses
=) Johan
 
Lärorikt

En kamera, 5 nya gluggar och nya insikter om fotografi hittade jag idag på Vaksala torg. Kunniga fotografer delade med sig av uppmuntran och tips. Dessutom tog jag bilder! Helkul.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.