Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppladdning av bilder under semester/längre fototripper

Produkter
(logga in för att koppla)

Rommel

Avslutat medlemskap
Hur gör ni när ni ska ut på länga tripper och tror er göra slut på minnekorten? Köper fler, eller?
Funderade liksom att köpa en mediaspelare med minst 40GB HD. Hittade en med 120 GB utrustad med 3,3" LCD för 4000kr. Kanske lite overkill.
Men hur gör NI?

Många minneskort. Så löser jag det om jag inte har möjlighet att ha med mig min laptop. Minneskort är så billiga idag så jag tror att du tjänar på det om du inte behöver några jätte mängder.

I sommar ska jag ner till Gibraltar och plåta apor, men då kommer jag antagligen ha laptopen med mig och tanka över bilderna efter varje dag, det är smidigt och bra tycker jag, så länge hårddisken inte pajjar. Fördelen med att ha med datorn är också att på många flyg och flygplatser finns det möjlighet att koppla upp sig gratis mot trådlöst nätverk.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar