Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

uppgradera

Produkter
(logga in för att koppla)

Popnea

Medlem
Jag funderar har precis upptäckt vad bra fotosidan.se är och tror att jag vill uppgradera till Brons medlemm. Om jag betalar 100sek nu, kommer jag att vara bronsmedlem året ut eller till oktober nästa år?
Jag vet att det bara är 100sek och två öl mindre nästa gång jag går ut, men jag vill bara veta.
 
Detta stod under fliken FOTOSIDAN

"Fotosidan har 4 typer av medlemskap. Medlemskapen heter Grund, Brons, Silver och Guld. Betalmedlemskapen gäller 12 månader från det datum vi fått pengarna (alltså INTE kalenderår)."

Så det gäller alltså 12 månader från det att du betalar.

//kalle
 
Ja, den var ju enkel. Men om man uppgraderar från brons till silver då? Då är en del av kostnaden förbrukad och en del fräsch...
 
Kalle_B skrev:
Detta stod under fliken FOTOSIDAN

"Fotosidan har 4 typer av medlemskap. Medlemskapen heter Grund, Brons, Silver och Guld. Betalmedlemskapen gäller 12 månader från det datum vi fått pengarna (alltså INTE kalenderår)."

Så det gäller alltså 12 månader från det att du betalar.

//kalle




"bang heads against the wall..."
sorry, jag har läst på den sidan ett antal gånger, och först nu ser jag att det står med fet stil.
Tack Kalle!
Nu har jag uppgraderat :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.