G9Anders
Aktiv medlem
Undrar om någon handlat från www.camerabox.co.uk/ ! Någon som har erfarenhet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja
Beställde kamera igår (Nikon D300s) eftersom att deras priser är onekligen bra och man kunde betala med PayPal. Fick nyss bekräfta min adress via telefon. Känner mig ganska osäker men vi får se vad som händer. Nu är det Påskhelg så det lär påverka leveransen men hör av mig om denna affär när jag ser hur det har gått.
Jag beställde nylligen en Canon 7D + objektiv från http://digital-cameras.com som verkar vara "samma" som driver Camerabox. Blev iaf uppringd av en kille för Camerabox räkning för att bekräfta beställningen och leveransadress mm. Leveransen tog bara 24h.
Skrivit om det i följande tråd:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=118097
Tja
Beställde kamera igår (Nikon D300s) eftersom att deras priser är onekligen bra och man kunde betala med PayPal. Fick nyss bekräfta min adress via telefon. Känner mig ganska osäker men vi får se vad som händer. Nu är det Påskhelg så det lär påverka leveransen men hör av mig om denna affär när jag ser hur det har gått.
Väntar på två objektiv som beställdes 30'e mars. Får väl se när man får hem grejerna.
Väntar på två objektiv som beställdes 30'e mars. Får väl se när man får hem grejerna.
Nu har jag iaf fått besked om att den skickats. Men ingen information om försändelsen. Kollinummer e dyl.
Hej
Det var samma för mig. På deras hemsida under "tracking order" stod det bara att mitt paket var skickat. Jag fick höra av mig till dem och då fick jag DHLs tracking-ID och kunde följa paketet.
Hej!
Jag är på väg att köpa en Canon EOS 7d och eftersom priserna i Sverige är så pass höga så har jag letat utomlands, och nu efter att ha läst era kommentarer här så funderar jag lite på Digital Camera Company i UK. De verkar intressanta och har schyssta priser, dock blev jag lite fundersam efter att ha läst på Consumer Reviews siten om dem, där fanns det relativt många som var missnöjda. Kan man lita på dem eller inte ?
/ Magnus