Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Uddevalla med omnejd.
- Trådstartare Pixartist
- Start datum
Pixartist
Aktiv medlem
Vi brukar fota det mesta.
Allt som kan ge nya erfarenheter. När vi ger oss ut säger vi att vi ska träna.
Vi har varit ute i skog och mark, ute vid havet, stranden, inne i stan, tunnlar, järnvägen osv.
Så har du nån intressant idé så är vi nog inte så svåra att få med, he he.
Vad är du ute efter att fota?
Allt som kan ge nya erfarenheter. När vi ger oss ut säger vi att vi ska träna.
Vi har varit ute i skog och mark, ute vid havet, stranden, inne i stan, tunnlar, järnvägen osv.
Så har du nån intressant idé så är vi nog inte så svåra att få med, he he.
Vad är du ute efter att fota?
Jonathan Johansson
Aktiv medlem
Hej!
Trevligt, alltid kul att träffa andra och inspireras.
Jag bor i Hunnebostrand och fotograferar mest natur och landskap. Är väl inte i Uddevalla så ofta men skulle gärna åka dit för att träffa likasinnade en passande helg. Har en fotointresserad kompis i Uddevalla som säkert också är på!
M.v.h. Jonathan
Trevligt, alltid kul att träffa andra och inspireras.
Jag bor i Hunnebostrand och fotograferar mest natur och landskap. Är väl inte i Uddevalla så ofta men skulle gärna åka dit för att träffa likasinnade en passande helg. Har en fotointresserad kompis i Uddevalla som säkert också är på!
M.v.h. Jonathan
Pixartist
Aktiv medlem
D.Karl skrev:
Hej!
Även jag relativt nyinflyttad Uddevallabo. Är dock nybörjare så frågan är ju om ni har ork och tålamod för tusen frågor?
Det är bara roligt om man kan hjälpa till.
Förlåt alla om jag inte svarat, har varit i New York och kom hem för två dagar sen.
Om nån har lust och inspiration så är det bara att skicka iväg ett sms till mig på 0706-98 68 00, det brukar inte vara svårt att få med mig och Anders ut på fototur.
Pixartist
Aktiv medlem
Tes skrev:
Uddevallabo här! Kan gärna tänka mig hänga på nån gång. Inflyttad nämligen och har dålig kännedom (fortfarande) om både Uddevalla och områden runt omkring, därför blir det ofta väldigt lite fota för mig häromkring.
Vi hittar nog det mesta runt här, så det är bara att hänga med.
Dan Svärdh
Avslutat medlemskap
Kan oxå hänga på om tid finnes.
Dan
Dan
Jonathan Johansson
Aktiv medlem
Dan Svärdh skrev:
Kan oxå hänga på om tid finnes.
Dan
Nej Dan, du får inte följa med!
Dan Svärdh
Avslutat medlemskap
Jonathan Johansson skrev:
Nej Dan, du får inte följa med!
Hygglos
Jonathan Johansson
Aktiv medlem
Dan Svärdh skrev:
Hygglos
Inga problem! Som du själv sa: "om tid finnes".
Och VI har INTE tid för dig Dan! ;-)
Dan Svärdh
Avslutat medlemskap
Jonathan Johansson skrev:
Inga problem! Som du själv sa: "om tid finnes".
Och VI har INTE tid för dig Dan! ;-)
Kan väl inte vänta sig ngt annat från gamla avdankade sillstrypare.
Pixartist
Aktiv medlem
Om nån inte kan på utsatt tid så är det ju bara att ringa nån av oss och lyssna vart vi är.Tes skrev:
Då får vi planera ordentligt så jag kan "smita ifrån" utan alltför dåligt samvete.
Slutar nämligen inte förrän 17.00 på vardagar.
Men jag kan nästan alltid, så nån som har andra kvällsaktiviteter (nej, inte dom i sängen) kan ju komma med ett förslag på när det passar.
Pixartist
Aktiv medlem
D.Karl skrev:
Jag är väldigt gärna på, men har i dagarna blivit pappa så jag vet inte hur pass jag kommer ifrån denna gång.
Glöm inte bort mig bara även om jag får förhinder denna gång. ;-)
Grattis. Pojke eller flicka? Bifoga bild på dig och den lilla så vi får se hur stolt du är.
D.Karl
Aktiv medlem
Pixartist skrev:
Grattis. Pojke eller flicka? Bifoga bild på dig och den lilla så vi får se hur stolt du är.
Tack så mycket! Det blev en pojke. Har inte hunnit ta så många bilder än, men en preview finns nu i mitt album.