Annons

Tyskland först ut med F-828

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag fattar inte hur de tänker när de designar en kamera på det där viset. De måste missa många känslar bara för det ser ut som ett manligt könsorgan.
 
designen är otroligt praktisk och i mitt tycke snygg. sen har vi alla olika smak och tycke när det gäller vad som är vackert och fult.

men att det skulle likna ett manligt könsorgan, det är nog första gången jag ens fått höra nåt sådant! :D

åter till temat, kanske;

Säger du den 12e september? det är väl alldeles för tidigt?! jag har endast sett datum som är runt okt/nov!!
 
Håller med till fullo, F-707 har tjänat mig troget i 2 år och den är outstanding!

Vad gäller släppet så verkar Sony Tyskland fått "förtur" på 828...varken Japan eller USA har den uppe på hemsan för försäljning än.

Vet dock inte hur jag skall agera själv än, sugen som fanken men man kanske skall köpa i Sverige ändå....
 
Kollade in sidan & där stod 1150 Euro, fortfarande ganska så lågt för att vara ett utgångspris vid premiär.

Ang. designen så är den så speciell så att jag förstår att många reagerar, tycker dock att den ser förbaskat ergonomisk ut.

Mvh/Larsa som tycker att Olympus OM-1 är snyggare, dock inte så ergonomisk...
 
jag hittar inte datumet ni talar om...

EDIT: däremot finns fakta som jag fortfarande inte hittat nån annanstans! exempelvis att slutartiderna går till 1/3200 (har läst 1/2000) och 7 bilders serietagning med 2fps.
 
Aj faen, det var fel kanske!? Nåväl, det JAG läst iaf är att den skall kunna ta 3 fps och max 7st per burst... Verkar dock som den kommer ha tre st olika lägen så lite nyfiken är man allt.
Hoppas dom skeppar över en release kamera till Phil snart!!
 
ok.. det återstår väl att se.

men jag är fortfarande extremt intresserad av det där releasedatumet! jag reser nämligen i början av november, och då kan jag ge ixus400:an till lillebrorsan istället ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.