Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Två annonser på E-Bay!

Produkter
(logga in för att koppla)

Ascona75

Aktiv medlem
Den första säljaren (mjjglasgow) skulle jag känna mig lite tveksam inför. Han har inte sålt särskilt mycket, man kan inte längre se VAD han tidigare sålt och 98,2 % i feedback är inte direkt lysande betyg.

Som sagt så kan det ändras men priset på 7:an är ju inte sådär exceptionellt då jag sett en 7:a på blocket för 2100kr & en här i FS-annonserna med vertikalgrepp för 2500, kolla här!

//Larsa

lastrand skrev:
Den första säljaren (mjjglasgow) skulle jag känna mig lite tveksam inför. Han har inte sålt särskilt mycket, man kan inte längre se VAD han tidigare sålt och 98,2 % i feedback är inte direkt lysande betyg.

Det är ju faktiskt bara EN negativ feedback och det verkar röra sig om ett missförstånd som ingen egentligen har förlorat något på mer än möjligen att affären inte blev av.

Dessutom måste 50 försäljningar räknas som ganska mycket för någon som inte har det som affärsidé. Det är helt klart inget man fejkar fram.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar