Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

tusende diskussionen

Produkter
(logga in för att koppla)
Stort grattis då!
Glöm inte gratta alla som heter emil, har diabetes eller gillar ostkaka...deras dag i dag med =)

Ber om ursäkt för denna miss! Att jag missade Astrid...sorry. Ber alla Astidar om ursäkt!

Kan undra om Asterix firade namnsdag då med?

Re: Grattis

Bofoto2 skrev:

lyssna på reprisen/direkt i kväll på vetandets värld om hjärnans belöningssystem:
http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?programID=406&nyheter=1

lite appropå,mycket konstigt har hänt sen man fyllde 30,
för ca en månadsen så fick man panik på alla radiojinglar samma låtar som mal om & omigen,
nu är det P1 8 timmar om dagen på jobbet i lurarna,jag sitter faktiskt nu å längtar till jobbet ,få sätta på P1 och delta i dikutionerna, få mera insikt i andra saker mm.hur ska det fortsätta :/

Re: Re: Grattis

ibbe76 skrev:
lite appropå,mycket konstigt har hänt sen man fyllde 30,
för ca en månadsen så fick man panik på alla radiojinglar samma låtar som mal om & omigen,
nu är det P1 8 timmar om dagen på jobbet i lurarna,jag sitter faktiskt nu å längtar till jobbet ,få sätta på P1 och delta i dikutionerna, få mera insikt i andra saker mm.hur ska det fortsätta :/

Samma har hän mig, hoppas att det beror på mognad... :O)
Undras om samma fenomen finns i fotovärlden, att man tröttnar på allt flashigt och börjar gilla mogna bilder.
Vad är då en mogen bild? Nå´n som vet?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar