Dark_Jester
Aktiv medlem
Herr Stenmark! Det är bara att läsa David Elmfeldt:s svar: " Vi läser tråden. Vi tror att den vita bakgrunden kommer att upplevas bra med tiden." Alltså, han har redan bestämt sig för vit bakgrund utan att besvära sig med att fråga brukarna - det är verkligen ett bra exempel på STOREBRORSAGERANDE, det att inte fråga dem det berör.//Bert
Då kanske plåtson borde veta att "storebrorssamhälle" är sprunget ur George Orwells science-fictiondystopi "1984" och åtsyftar att det styrande organet bestämmer autonomt åt befolkningen, som bara har att rätta sig i ledet. Det ordet du förmodligen letar efter är FÖRMYNDERI, det vill säga att en eller flera individer oavsett position i samhället men som styr över en funktion autonomt bestämmer över sagda funktion åt de som nyttjar funktionen utan att bry sig om vad sagda personer tycker. (Ja, jag är språkfascist, det stör mig när folk slänger sig med inkorrekta begrepp)
Det är väl ett utmärkt förslag som vi borde kunna få till under nästa vecka! Just nu hinner vi inte för nu skall jag städa och sen laga mat till goda vänner och underhålla ungarna. Men håll ut så skall vi säkert kunna ordna detta (dvs att man som inloggad får sin inställning för bakgrundsfärg). Trevlig lördag och helg!
Låter suveränt, ser fram emot det! Trevlig helg själv David!