Thunderstorm
Avslutat medlemskap
Kan bara hålla med de två norrmännen, Terje och Leif.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Terje skrev:
...Det är känsligt att ge kommentarer till andras bilder, det har jag inte minst lärt mig under alla mina fotokurser. Några tål kritik, andra inte. Exempel på detta har jag hittat flera gånger även på fotosidan.se
Det är svårt att kritisera andras bilder, som jag själv tycker inte är bra, då de flesta här på fotosidan är okända för mig. Känner jag personen är det lättare att ge kritik. Då vet jag ifall han/hon tål kritiken eller inte...
Leifen skrev:
Grunnen til min korte kommentar i denne debatten er at jeg mener dette er en diskusjon som hörer hjemme blandt de yngste årsklasser.
...
Janteloven har vi ikke bruk for.
pettersson skrev:
Ackelid: jag har inte läst alla terjes bild kommentarer men du kan ju också skriva något om hanns bilder.
Leifen skrev:
Det er veldig bra med slike diskusjoner.
Når jeg loggede meg inn på denne fotosiden , så var det for at :::her ble alle likt behandlet
uansett amatör eller proff.Det var i allefall det som var intensjonen med denne siden.
Eller har jeg misforstått det også.
Og når det i ettertid kommer et utspill som det her ble gjort.Da må det väre lov og stille spörsmålet.
Er dette en diskusjon som hörer til blandt yngra årsklasser eller er det jantelov......
Beklager at dette ble på norsk..
leif
Terje skrev:
Låt oss hålla nivån lite högre, är ni snälla...