Annons

Trycka upp vykort

Produkter
(logga in för att koppla)
Finns det någon här som har tryckt upp vykort, tänkte om man kan få förslag på företag, som trycker upp vykort. Tips på företag både från Sverige och Finland.

Hör med "Tryckkonsulten" Stefan Fredriksson, han brukar kunna ordna hyffsade priser åtminstone om det gäller hyffsade mängder. Han har tel: 0920-261030. Problemet är att det verkar bli rätt dyrt per st om man tar under ett antal tusen st eftersom det är startavgiften som kostar. Vi fick ett pris på drygt 60 öre/st för drygt 12000:- och lägre har iaf inte jag lyckats hitta.

Hör gärna av er om ni hittar något bättre, jag är själv på jakt!

/Micke

Skulle man inte kunna beställa vanliga fotokopior för c:a 1,50/st?
Om man fick rätt baksida vill säga.

Där det står text och bild är ju vykort till exempel. Inte i den roligaste formen, men ändå.

jo men det är ju mer som ett tackkort, sen verkar det inte finnas någon baksida på dom heller. Sen är dom ju tyvärr alldeles för dyr också, fast man kanske skulle kunna få billigare om man tar ett par tusen ;O)

Såg inte så tokigt ut, ska kollas lite närmare. Är det någon som använt vista tidigare, är ni isf nöjd med färger etc?

/Micke

Det är ju så pass billigt så det är nog bara att testa och se om du blir nöjd med färger m m.

Jag beställde små vykort med egenhändigt hopknåpad baksida och det kostade ca 150:-- för 100 st. De var också gratis men jag fick betala för uppladdning av egen design av baksidan + portot då.

Enda jag möjligen har att anmärka på är att formatet (139 x 107 mm) känns lite udda.

ANNONS