Annons

Tröjor!

Produkter
(logga in för att koppla)

cerox

Aktiv medlem
Jätteroligt att ni har tagit fram tröjor. Men tyvärr inte till alla. Varför finns inte xxl att beställa eller xxxl?
Är alla fotografer smala och smärta?. Sedan skriver ni att tröjorna är stora för sin storlek, hur vet ni det? Bara för att de är stora för de som har köpt in dem så behöver de inte vara stora för oss andra. Nu är det inte meningen att jag ska såra någon, men vi som vill beställa tröjor och ser att det inte finns i vår storlek blir sårade.

Hmm ,jag vet vad du menar även om jag själv sällan blir sårad av det.

Men det är så illa att de flesta TILLVERKARE inte har dom storlekarna. Vi har precis fått nya t-shirts till jobbet där vi är ca tre stycken en bit över 100 kg. Vi bad om några i absolut största storleken......vi fick XXL vilket är små storlekar dessutom. Min sambo som är en small kunde ha large.

Så jag tvivlar på att det är FS som är boven i detta utan tillverkarna som gärna talar om att dom har stora storlekar, men för oss är det inte så himla stort.

Därför har jag inte heller köpt en Fotosidan t-shirt, tyvärr.

Förklaringen är enkel. Det beror på att detta är vår första omgång med t-shirts, vilket innebar en chansning. Vi ville naturligtvis säkerställa att vi kunde sälja de tshirts vi tagit hem på lager och var då tvungna att välja ett mer "säkert" storleksomfång.

När vi säger att storlekarna är stora, så är detta i relation till de standardiserade måtten som en viss storlek skall ha. Och vi upplever att de är stora storlekarna.

Det är inte meningen att såra någon.

Ny utgåva på G?

Hur stor efterfrågan är det på de vuxna storlekarna?

Är det så många att det blir en batch snart?

Jag är sugen på en XXL.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar