Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Trådlös blixtstyrning
- Trådstartare Bentolux
- Start datum
apersson850
Aktiv medlem
Finns lite olika lösningar på det där.
Pocket Wizard är en som är fabrikatsoberoende. Har man samma fabrikat på alla blixtarna finns det ofta någon specifik som kanske fungerar bättre, men då bara inom det märket.
Pocket Wizard är en som är fabrikatsoberoende. Har man samma fabrikat på alla blixtarna finns det ofta någon specifik som kanske fungerar bättre, men då bara inom det märket.
Kim Westlund
Aktiv medlem
Jag har sånna här, tyvärr verkar de vara lite långsamma så jag kunde inte använda den snabbaste synctiden på 1/200 på min canon, fick kanske gå ner till 1/100 eller 1/125:
Har även ett par sånna här som jag använder någon gång ibland, de triggas av ljuset från andra blixtar. De kan störas av annat ljus ibland dock, så kanske inte bästa alternativet om man vill använda utomhus:
Pocket Wizard verkar ju varit någon form av standard inom industrin, så jag antar att de håller god kvalité, men jag har ingen egen erfarenhet av dem.
Captur for Canon
www.hahnel.ie
Har även ett par sånna här som jag använder någon gång ibland, de triggas av ljuset från andra blixtar. De kan störas av annat ljus ibland dock, så kanske inte bästa alternativet om man vill använda utomhus:
Köp JJC Blixtutlösare/slavtändare för Canon EX | Kamda
Läs om JJC Blixtutlösare/slavtändare för Canon EX med stativgänga . Slavtändare utan förblixt. Stort urval av blixtskotillbehör. Köp före kl.14:00 vardag skickas idag.
www.kamda.se
Pocket Wizard verkar ju varit någon form av standard inom industrin, så jag antar att de håller god kvalité, men jag har ingen egen erfarenhet av dem.