Annons

Träffas i Stockholm för att äta och ha kul?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske...

Jag kan inte lova någonting, men skriver ändå ett evetuellt-ja. För jag tycker att det var ett bra initiativ du tog och det låter skoj!

/Kriss
 
Kul Jan!
Skickar du en kallelse till oss alla..?
Eller - bättre att vi håller uppsikt här kanske.
Kommer s.g.s. garanterat.
Får vi ta med lite olika kameror som alla kan få "känna på"?

/Göran
 
Hej

Oerhört roligt med den respons detta gett.
Jag lutar åt att dra er till en restaurang jag testat härom kvällen - Noodle House - på Götgatan.
Jag älskar efter ett par besök Vietnam och vill låta er testa deras läckerheter.
Jag återkommer på fredag med definitivt besked.
 
Hoppas att det blir fler träffar, för jag kan inte den dagen. Glöm inte att lägga upp bilderna från kvällen på fotosidan!
 
Jan, hur många platser har du bokat?

Skulle vara kul att komma, men är inte hundra på att jag kan på grund av lite osäkra jobb.

Kan man halvanmäla sig?
 
Inga problem

Flera har halvanmält sig, det är inte bara du.
Jag bokar så att jag tror det räcker. Om vi blir fler så löser det sig säkert på plats.
 
Det skulle vara trevligt att följa med. Jag har precis legat sjuk i 2 veckor, om jag mår bättre till onsdag så kommer jag oxå.
 
Låter skoj!

Jag ska försöka komma, men det är lite osäkert om jag KAN. Jag meddelar här på onsdag.

Är alla okända för varandra eller har ni ordnat såna här fotosidan-träffar förr?

Hur ska vi känna igen varandra då? Röda nejlikor i munnen? *fniss* skojar bara!

/Kriss
 
Alla är okända för varandra, men min tanke är att vi inte skall förbli det :)

Hur vi känner igen... ja en kamera kring halsen kan det vara något? Nej säg bara till personalen att ni tillhör gruppen jag - Arleklint - bokat bord för.

Du behöver inte meddela här, kommer du så kommer du och då är du välkommen.
 
krissybaby skrev:


Hur ska vi känna igen varandra då? Röda nejlikor i munnen? *fniss* skojar bara!

Noodle House är rätt litet väl så man lär väl se var det sitter ett gäng. Jag undrar mer hur vi skall få plats över huvud taget. Blir väl att vi får sitta vid lite olika bord kanske? Guldmedlemmar för sig kanske? haha ;D skojja bara såklart.
 
Kul ide

Bra initiativ. Det skall man stötta.
Skall försöka komma men kan inte lova något just nu.

MVH/Bengt
 
Kom ihåg middag i kväll!

Sista påminnelse!

Bord är bokat på:

Noodle House
Götgatan 62
Ikväll, onsdag den 9 oktober kl 19.00
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.