ANNONS
Annons

Träff den 27:e eller 28:e januari

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Ja man får väl tacka för en trevlig träff...

wfs) (mimmi34 skrev:
Synd bara att man aldrig blir mer är 4:a stycken...

Therese visade hur man tog skakbilder...
Det var ju kul & inte så svårt heller.
Ska ta flera bilder bara jag hittar några tallar, där det inte är så mycket kvistar runt om på stammarna.

*skratt* Kaaan bero på spontaniteten i träffarna? Jag är rätt duktig på att hänga på forumet men förra veckan var jag jäkligt upptagen och hann inte kolla så noga här. Hade inte en susning förrens söndag morgon att det var något spikat om en träff...hade ju kunnat se det tidigare i veckan men jobbet har inte varit snällt alls.

Sätt upp ett datum längre fram så kommer nog fler loss. :)

Det är i vilket fall kul att se era bilder, även om det är synd att vissa får lida för konsten (hoppas inga tänder for illa vid den haksmällen, helena?) :p

Ur boken "Mindre kända ordspråk och sanningar":

"En dag utan ett besök i WFS forum är som en dag utan solsken".

"Bättre en bommad träff i skogen än tio".

/Hans

Ni verkar ha haft en kul dag trots 4 personer.
Själv så satt jag i dalaskogen med -20grader och halvgrått väder.
Ingen inspiration what so ever.

Vad gäller deltagarnas antal så verkar vi bli färre och färre allt eftersom.
Nu kackar jag kanske i eget bo eftersom jag inte var med nu senast, men de senaste träffarna har det varit nästan samma personer hela tiden.
Vad det beror på vet jag inte.
Restiden?
Inspiration?
Tid?
Ork?
Det finns nog lika många orsaker som personer.
Nu är medlemsantalet uppe i ..eh..1, 2, 3, 4, ....59, 60.. ja drygt 60 stycken och 4 är med på sista mötet.
Vi kanske skulle ha en diskussion om varför det är såhär och vad vi ska hitta på för att fler vill vara med IRL.

Läser man i forumet så är det också samma personer som yttrar sig och skapar/skriver i trådar.

Ska vi lägga upp ett fastare program för våren med fasta datum?
Tex. första lördagen/söndagen varannan månad?
Är det lättare att boka in tid då eller tappar vi spontaniteten?

Nu kanske den här tråden inte är den rätta men vi skulle kanske skapa en sån tråd, eller?

/Tommy

Re: Men hallå!

wfs) (mimmi34 skrev:
Fler foton,
lägg upp lite foton nu Therese & Hans

Sorry, har inte tömt kameran än. Jobbar under dagen och ikväll hemma också, så det får bli senare.

Tommy: Kackakaka! ;)

Fasta scheman kan fungera för mig fortsättningsvis faktiskt. Sen kommer jag inte ha vare sig tid, ork eller ekonomi att dra till Värmland på varenda träff men visst...prova kan man alltid?

Sen måste det ju som sagt inte nödvändigtvis vara så att vi fotar tillsammans jämt. Man kanske skulle ha en utmaning, eller utställning, eller nåt annat som man fotar individuellt för (alla gillar inte att gå och fota tillsammans), sen så träffas man för att istället ta en öl, vin, cider, mat eller annat mysigt. Pratar om allt som är intressant eller roligt...och visst, kameran med för den som vill men inget tvång.

Det skulle vara kul att veta vad alla andra tycker?

Ja instämmer Tommey

Men du ska ju inte känna att du inte bidrar med att ställa upp, vi visste att du inte var hemma denna helgen så därför bokade vi den haha!

Nä skämt & sido

Vi kan lägga upp några alternativ...
jag har ju lagt ut en ny nu länk för juli,
den kan man ju planera in om man har intresse, man behöver ju absolut inte gilla Blues för att vandra omkring denna helgen,
Det är känslan, en riktig folkfest, Där alla är glada & mycket trevliga.

Men 1 träff i månaden skulle man väl kunna boka in så fram med förslag.

Bara skräp på mitt minneskort, tyvärr. Vattenbilderna blev inte alls bra. Det enda som kan vara något är väl den här (finns också utlagd i Hård kritik):

Bilagor

• door-small.jpg
    door-small.jpg
    52.9 KB · Visningar: 73
Bara skräp

Tror jag det med det märket på kamera du kör med Hans...Köp en NIKON

Men denna bilden var ju skarp & bra, fint med den blå dörren, den såg inte jag...
Var den innan Helena gjorde sina akrobat konster kanske *ASGARV***

BLÅ DÖRREN

OKEJ!
Nej den missade jag, men den står säkert kvar till våren sommaren när jag ska dit å kolla läget.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar