Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tokina AT-X 80-400/4,5-5,6 II ??
- Trådstartare Tobias A
- Start datum
Fallan
Aktiv medlem
Hej Tobias !
Jag har ett sådant Tokina och tycker det är alldeles utmärkt. Jag köpte mitt nytt från USA för 2000 kr vilket jag tycker var ett riktigt kap. Funkar perfekt med Eos 10D, autofocus är skapligt snabb utan onödigt sökande fram & tillbaka. Jag rekommenderar det helt klart, priset i Sverige låter dock lite högt tycker jag.
Mvh Fallan
Jag har ett sådant Tokina och tycker det är alldeles utmärkt. Jag köpte mitt nytt från USA för 2000 kr vilket jag tycker var ett riktigt kap. Funkar perfekt med Eos 10D, autofocus är skapligt snabb utan onödigt sökande fram & tillbaka. Jag rekommenderar det helt klart, priset i Sverige låter dock lite högt tycker jag.
Mvh Fallan
Fallan
Aktiv medlem
Kvaliteten är helt ok med tanke på priset, skärpan är mycket bra tycker jag, naturligtvis går den ju inte att jämföra med fasta optiker. Samtidigt rekommenderar jag stativ vid längre brännvidder & mulet väder eller andra mörka förhållanden, enbensstativ borde funka för din typ av fotografering.
Mvh Fallan
Mvh Fallan