Valein
Aktiv medlem
Idag ringde några från företaget tjänstjakt som tydligen driver sajten tjanstjakt.se. Som vanligt när jag får skumma telefonsamtal så är jag väldigt fåordig och misstänksam. Ber hon i andra änden att beskriva företaget hon jobbar på vilket hon inte vill, istället så börjar hon ställa frågor om min verksamhet och mina priser. Får avbryta henne och fråga vad det är frågan om, men hon vill inte riktigt svara på mina frågor så då säger jag att jag inte är intresserad. Hon ifrågasätter det så efter jag sagt det två gånger till så klickar det bara till örat på mig när hon lägger på.
Efter samtalet kollar jag tjänstjakt på nätet. Kollar runt lite på sidan och bildar mig först då en uppfattning om vad de sysslar med. Kollar även runt lite för att se om man hittar diskussioner om dem på nätet, varningslistor etc, men finner inget.
Är det någon här som har någon erfarenhet av dem? Var min misstänksamhet obefogad eller befogad?
Efter samtalet kollar jag tjänstjakt på nätet. Kollar runt lite på sidan och bildar mig först då en uppfattning om vad de sysslar med. Kollar även runt lite för att se om man hittar diskussioner om dem på nätet, varningslistor etc, men finner inget.
Är det någon här som har någon erfarenhet av dem? Var min misstänksamhet obefogad eller befogad?