Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
titta jag har rakat skallen!
- Trådstartare 9999
- Start datum
Proboarder
Aktiv medlem
okey?
Proboarder
Aktiv medlem
haha, ja, jag trodde du hade rakat dig o la upp en bild på det ^^
därför min förvirring *Asg*
därför min förvirring *Asg*
Estethia
Aktiv medlem
ett tips:
ska man montera ihop två bilder bör dom vara ljussatta på samma sätt.
nu är en del av bilden (huvud, bakgrund) blixtbelyst, medan den andra delen (själva ansiktet) är fotad i mer naturligt ljus.
skuggorna blir alltså helt annorlunda och därför är det lite lätt förvirrande att titta på bilden.
ska man montera ihop två bilder bör dom vara ljussatta på samma sätt.
nu är en del av bilden (huvud, bakgrund) blixtbelyst, medan den andra delen (själva ansiktet) är fotad i mer naturligt ljus.
skuggorna blir alltså helt annorlunda och därför är det lite lätt förvirrande att titta på bilden.
9999
Avslutat medlemskap
Tack oscar!
och tack för tipset christel!
men går det inte att fixa med ljuset i datorn så det passar mer ihop. för just detta med ljus är nog det som varit svårast
vill för övrigt bara tillägga att grundbilden hittade jag bara på nätet, mitt ansikte är det jag fotade själv
och tack för tipset christel!
men går det inte att fixa med ljuset i datorn så det passar mer ihop. för just detta med ljus är nog det som varit svårast
vill för övrigt bara tillägga att grundbilden hittade jag bara på nätet, mitt ansikte är det jag fotade själv
Estethia
Aktiv medlem
nja, just direkt blixtljus är väldigt karaktäristiskt och ger skarpa hårda, mörka skuggor tätt inpå strukturen. om du inte plåtar om en bild på dig själv med blixt så måste du måla dit skuggor, och det är svårt.
det skulle inte ens jag våga ge mig på. ;o)
i övrigt så håller jag med oscar. själva monteringen är suvve. )
det skulle inte ens jag våga ge mig på. ;o)
i övrigt så håller jag med oscar. själva monteringen är suvve. )
9999
Avslutat medlemskap
här e föresten den andra bilden
http://www.metachimp.com/media/meet/bald.jpg
http://www.metachimp.com/media/meet/bald.jpg
Kristian h
Aktiv medlem