Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips till utställning

Produkter
(logga in för att koppla)

lillebror

Medlem
Jag ska snart börja planera mitt specialarbete och jag tänkte göra en fotoutställning: "Från Gammal till Ung: En resa genom livet" som skildrar livet baklänges..

Jag skulle behöva lite tips på vad som är "hörnstenar" i livet och vad man skulle kunna tänkas skildra. Vore tacksam för så många förslag som möjligt.

MVH
Stefan

- Födseln
- Barnkalas
- Tonårsrevolt
- Studenten
- Den första bostaden
- När man går in i vuxenlivet
- Karriären
- Att bli förälder
- Att bli pensionär
- Vad pensionärer hittar på
- I livets slutskede
- Begravning

Du kan ha "kärlek" som tema. Kärleken till barnen, tonårskärlek, hur kärleken förändras med åren, kärlek efter att ha varit gifta i 40 år, kärlek till de som har gått bort. Det är väl det jag kommer på så här på rak arm.

Det blir riktigt "snuttigt".. :=)

tack så jätte mycket för så många bra förslag. och tema kärlek passar in jätte bra för jag tänkte öppna med en stor bild på en gråtandes äldre dam som sitter i en tom kyrka med "smetat" smink..

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar