Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på Galleri i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Arleklint skrev:
Jag undrar om någon har tips på gallerier centralt i Göteborg som är möjliga att hyra helt eller delvis.

Där du har tänkt ha en fotoutställning.

Jag vet jag har läst nånstans, antingen här eller i ett annat forum där jag är medlem om en fotokille som öppnat nåt galleri.. Inte mitt icity av Göteborg, men nära på... Jag skall klura lite till så kommer jag nog på det.

Återkommer!

Så vitt jag vet finns det 2, dels "gamla poppens" som jag pinsamt nog inte vet vad det heter idag. Det är en kombinerad fotoaffär och galleri, dels galleri fiber. Det är ett renodlat fotogalleri men med fotografer som ligger lite över vår nivå (smoliansky, ten hoopen osv). Jag skulle nog ta kontakt med "gamla poppens" men det kan vara så at dom helst ser bilder framställda i traditionellt mörkrum

Det var galleri Fiber jag tänkte på.. kom nämligen ihåg adressen men inte namnet.. Det är ett litet galleri, som ligger strax ovanför Korsvägen här i Göteborg och håller öppet lörd-sönd.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar