Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tips på försäljningsställe som har Sigma?
- Trådstartare Zpider
- Start datum
Zirk
Medlem
Zpider skrev:
Söker efter Sigmas 70-300 APO Super Macro II till min D70, men inget ställe verkar ha detta i lager, nån som vet var man kan frambringa denna optik på kort tid?
Om jag inte minns fel så är Expert agent för Sigma i Sverige.
Gå in i en Expert butik och fråga om objektivet, de kan sedan via sitt datasystem kolla om det finns i annan butik i Sverige eller i lager och i båda fallen beställa hem det till dig.
Dock var de något dyrare än Cyberphoto sist jag kollade.
/Stefan
RolandM
Aktiv medlem
Zpider skrev:
Problemet är just att dom inte har det hemma ens, lång lev tid, och jag har inte tid att vänta...
Inget annat objektiv som skulle kunna passa?
mc bruno
Aktiv medlem
Jag tycker personligen inte att du ska kopa det av expert eftersom de ar riktigt dyra pa sadana grejer. Tycker du ska kolla runt bland smabutiker o jamfora priser eller kontakta Ziger i Linkoping som reparerar Sigma och om de inte kan salja nagot till dej sa vet de antagligen vilka mer an expert som du kan kopa Sigma av.
Lycka till!
Lycka till!
Joakim A
Aktiv medlem
Zpider skrev:
Verkar som om Zebra endast har gluggar till Canon...
Hmm, har du frågat? Dom kan nog ta in det mesta och det brukar inte ta mer än 2-3 dar..
// Jocke
MangeS
Ny medlem
Är dom verkligen? Jag köpte just ett Sigma EX 70-200mm f2.8 för ~7990kr hos Expert vid fridhemsplan i Stockholm. Det är det klart billigaste priset jag har sett. Hos Cyberphoto kostar det t ex 8669kr och hos ScandinavianPhoto 9 495kr. Kanske bara gäller detta objektivet, inte jämfört priset på andra produkter.mc bruno skrev:
Jag tycker personligen inte att du ska kopa det av expert eftersom de ar riktigt dyra pa sadana grejer. Tycker du ska kolla runt bland smabutiker o jamfora priser eller kontakta Ziger i Linkoping som reparerar Sigma och om de inte kan salja nagot till dej sa vet de antagligen vilka mer an expert som du kan kopa Sigma av.
Lycka till!
RolandM
Aktiv medlem