Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på försäljningsställe som har Sigma?

Produkter
(logga in för att koppla)

Zpider

Aktiv medlem
Söker efter Sigmas 70-300 APO Super Macro II till min D70, men inget ställe verkar ha detta i lager, nån som vet var man kan frambringa denna optik på kort tid?
 
Zpider skrev:
Söker efter Sigmas 70-300 APO Super Macro II till min D70, men inget ställe verkar ha detta i lager, nån som vet var man kan frambringa denna optik på kort tid?

Om jag inte minns fel så är Expert agent för Sigma i Sverige.

Gå in i en Expert butik och fråga om objektivet, de kan sedan via sitt datasystem kolla om det finns i annan butik i Sverige eller i lager och i båda fallen beställa hem det till dig.

Dock var de något dyrare än Cyberphoto sist jag kollade.

/Stefan
 
Problemet är just att dom inte har det hemma ens, lång lev tid, och jag har inte tid att vänta...
 
Jag är öppen för förslag, men just det lockar för det verkar ge massor för pangarna. Vet ju att Tamron har ett liknande också, men folk verkar föredra Sigman...
 
Jag tycker personligen inte att du ska kopa det av expert eftersom de ar riktigt dyra pa sadana grejer. Tycker du ska kolla runt bland smabutiker o jamfora priser eller kontakta Ziger i Linkoping som reparerar Sigma och om de inte kan salja nagot till dej sa vet de antagligen vilka mer an expert som du kan kopa Sigma av.

Lycka till!
 
Hej!!

Hör efter hos Björns Foto & Video i Varberg som åtminstone tidigare sålde Sigma.I så fall, förmodligen beställningsvara även där. Ett tips kan vara att beställa från Tecknikdirekt.de, garanterat mycket billigare än Expert.


Mvh Lasse Johansson
 
mc bruno skrev:
Jag tycker personligen inte att du ska kopa det av expert eftersom de ar riktigt dyra pa sadana grejer. Tycker du ska kolla runt bland smabutiker o jamfora priser eller kontakta Ziger i Linkoping som reparerar Sigma och om de inte kan salja nagot till dej sa vet de antagligen vilka mer an expert som du kan kopa Sigma av.

Lycka till!
Är dom verkligen? Jag köpte just ett Sigma EX 70-200mm f2.8 för ~7990kr hos Expert vid fridhemsplan i Stockholm. Det är det klart billigaste priset jag har sett. Hos Cyberphoto kostar det t ex 8669kr och hos ScandinavianPhoto 9 495kr. Kanske bara gäller detta objektivet, inte jämfört priset på andra produkter.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.