gedjan
Aktiv medlem
Och mitt val föll just på IXUS 100, som alltid är medAtt S90 går ned i vanliga fickor medans G11 inte gör det var anledningen till mitt val där...
Och G10 emellanåt...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och mitt val föll just på IXUS 100, som alltid är medAtt S90 går ned i vanliga fickor medans G11 inte gör det var anledningen till mitt val där...
Och mitt val föll just på IXUS 100, som alltid är med
Och G10 emellanåt...
Hjulet har jag, som sagt, aldrig haft problem med. Däremot har jag funderat på greppet som samma firma säljer.
Tänk på att moms (sales tax) tillkommer när du handlar i en fysisk butik i USA. Har för mig att den ligger på ca 7% i New York.
Har funderat och är väll mest intresserad nu av G11, LX3 samt Nikons P7000, eftersom jag har systemkameran från Nikon känns det som det kan vara lättare med inställningarna och så då på P7000, även om det inte brukar vara värst jobbigt att lära sig en ny kamera eller modell
Jo, det visste jag om, har räknat på den men det verkar ändå löna sig
Jag skulle vänta tills det finns ordentliga tester av P7000, detta då flera av Nikons tidigare kompaktkameror har haft rätt usel bildkvalitet. Du har även alternativet Panasonic LX5, bättre zoomomfång än LX3. Så dyker det säkert upp en G12 från Canon när som helst (med samma sensor som S95).
"Nikon"-Thom, 6 oktober,
http://www.bythom.com/
verkar inte överdrivet förtjust i P7000.
mvh/Kalle D700-GF1-S95..
Var hittar du något om P7000?