PeterEskilsson
Aktiv medlem
Glöm inte att känna å klämma innan du köper. Känslan är minst lika viktig som allt annat. Tråkigt att stå med en köpt kamera som man inte gillar i handhavande....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att känna å klämma innan du köper. Känslan är minst lika viktig som allt annat. Tråkigt att stå med en köpt kamera som man inte gillar i handhavande....
Det är så sant som det är sagt!
Tillägg (mitt i natten): Ser nu att Canon S100 är på väg ut. Undrar om det kan vara en kompaktkamera att satsa på (om man nu trots alls kommer fram till att det pga behändigheten är en "kompaktare" man vill ha)?!
Jeanette
Du har alldeles rätt.Nja, filma är väl egentligen kanske inte vad jag har tänkt. Har en bra Sony-videokamera till det. Har fått för mig att ska man filma för bästa resultat då ska man ha en videokamera och ska man fota för bästa resultat så ska man ha en kamera men jag kan ju vara ute och cykla o
Vänligen
Jeanette
För att ytterligare förvirra: är du bekvämare med sökare att titta i? Jag läste mig varm om S95 men när jag klämde på den i affären märkte jag att jag saknade ett hål att titta i... Det var en mycket större saknad än jag kunde föreställa mig. Så jag la tillbaka kameran i hyllan Samma med Olympus XZ-1. Verkar vara en bra kamera men utan sökare så blir den inte min.