Annons

Tips på andra bildkritiksajter?

Produkter
(logga in för att koppla)

mange78

Aktiv medlem
Skulle vilja sprida mina bilder lite mer och få lite mer kommentarer, då jag tycker det planat ut lite här på fs.

Var lägger ni mer ut era bilder någonstans? Finns det fler bra sajter där man kan ladda upp bilder för bildkritik, och som helst också är gratis. Betalar redan här på fs och har inte riktigt ekonomi till att betala på fler ställen...
 
Hej! Sjalv har jag tidningenfoto.se eftersom jag prenumerar pa tidningen. men jag maste saga att den hemsidan ar valdigt dod. Fotosidan ar mycket battre. Nar man klickar runt bland bilderna pa fotosidan sa ser man kanske en bild man gillar. Klickan man pa den sa upptacker man att manga andra komenterat den. Varfor? jo for det ar en bra bild.
Om man klickar pa en bild man tycker ar intetsagande sa har den inte fatt nagra komentarer oftast. Sager det dej nagot? Tror att manga tanker sahar att varfor far inte jag nagra komentarer? Tank efter, hur manga komentarer har du gett?
Om alla fokuserade pa att ge istallet for att fa skulle fotosidan borja funka igen.
Forsokte for ett tag sedan bilda en grupp som hade som uppdrag att komentera 15 bilder i veckan. Hur manga hangde pa? Ingen!!!

Om man ska fa tror jag man far ge lite ocksa!
 
www.deviantart.com är väl huvudsakligen mer en sida för "photoshopkonstnärer", inte per definition men det är en majoritet av dem. Dock är det en stor sida och där finns mycket fotografer också, och framför mycket SANSLÖST vackert att titta på.
Helt otroligt vilka fina bilder där finns, mycket overkligt duktiga människor där. Kolla in det!
 
F.ö menade jag bronsmedlem och som brons får man ju bara lägga upp 5 bilder per vecka, så max 5 bilder och en per dag per vecka så att säga.
 
Apropå photosig...

Ni är alltså nöjda med kommentarerna ni får i första hand eller är det något annat som gör att ni tycker den är så bra?

Jag har varit medlem där några år men bara varit aktiv till och från. Ibland känns det ju intressant med åsikter från fler håll än fotosidan så jag gjorde ett försök att vara halvaktiv där rätt nyligen, men tycker den sajten har sjunkit och blivit rätt trist. Inte minst vad gäller kategorier och kommentarer.

photo.net är däremot bra tycker jag.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.