Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tillbehör Canon 70-200

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag köpte en metallfot samma vita färg som gluggen till 70-200 4L på ebay för en femtilapp inkl frakt. Kan ha varit på dealextreme. Helt ok kvalitet faktiskt

Jag har något agg emot Ebay och Tradera, Kan kanske vara för att jag knappt klarar av blocket. Får testa det någon dag....

Jag har något agg emot Ebay och Tradera, Kan kanske vara för att jag knappt klarar av blocket. Får testa det någon dag....

Både ebay o tradera är betydligt bättre än blocket. Tycker jag.

Själv köper jag en del på ebay, känns relativt riskfritt när grejerna är såpass billiga. En femtilapp för ett stativfäste har du säkert råd att förlora på ebay. Se till bara att du handlar av säljare märkt "Top seller" o att det är fraktfri leverans.

Både ebay o tradera är betydligt bättre än blocket. Tycker jag.

Själv köper jag en del på ebay, känns relativt riskfritt när grejerna är såpass billiga. En femtilapp för ett stativfäste har du säkert råd att förlora på ebay. Se till bara att du handlar av säljare märkt "Top seller" o att det är fraktfri leverans.

Tackar för tipsen. Ska göra ett tappert försök med ett UV-filter är tanken. Är det en dum idé?

ANNONS