Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tidningen "digitalfoto"?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimmy1

Avslutat medlemskap
Ville bara kommentera en sak som jag hittade i en ganska precis ett år gammal DIGITALFOTO tidning!
Där gjordes ett antal reportage om att fota blommor.Precis som alltid så redogjordes ganska detaljrikt vad fotograferna har använt för kamerautrustning.MEN,Terje Hellesö som hade en artikel i det numret stod det inget om det!?
Var det bara för att samtliga bilder tagits med diafilm?,det vore väl inte snyggt i en DIGITALFOTO tidning kanske...
Jag ringde upp redaktionen där och i frågasatte detta,svaret blev"Terje använder digitalkameror från Nikon.
Kanske det ibland,troligen mycket sällan,och inte till de bilderna i reportaget...!

DIGITALFOTO tidning

Enligt Terje själv använder han numera obs numera digitalkameran till ca 20% av sina bilder!
För ett år sedan säkert ännu mindre.
Tydligen tyckt ju DU att det var värt att kommentera detta så knip igen om du är så ointresserad!

Jimmy, är du verkligen 90 år? Jag bara måste få veta...mest för att jag ska sova gott i natt.

DIGITAL NIKON F3

Digitaltidning med analoga bilder,HÄRLIGT!Men varför ljuga och hymmla med det?
Förklädda jappsar i en Harleyklubb,nja!

Härmed har vi korat veckans i-lands problem !!

Kul med människor som orkar bli upprörda för absolut ingenting och därmed förgyller den grå vardagen för oss övriga.

Påminner mig om insändarsidan i vår lokala tidning som för några år sedan innehöll en Dagens ros till den som dagen innan hade skickat dagens tistel till någon som gjort något dumt ( som jag nu försträngt, tror att det var någon stor fråga som att hänga tvätt på balkongen eller något liknande).. navelskåderi roar mig alltid :)

Tack Jimmy !

ANNONS