Rikard_L
Aktiv medlem
Letar efter en ny tidning att prenumerera på. Helst någon som inriktar sig på film och "alternativa" processer. Jag vill läsa välskrivna artiklar om olika fotografer, deras bilder och teknik. Hellre bra "nära" reportage om mindre kända än "emailintervjuer" med kändisar. Artiklar om mörkrumsarbete av folk som verkligen vet vad de håller på med och brinner för det. Mycket bilder; porträtt, natur, landskap, street, sport. Dvs lite av varje. Gärna både färg och svartvitt.
Det ska vara ett absolut minimum av reklam för produkter, men gärna för utställningar och liknande. Inga kamera- eller objektivrecensioner, eftersom internet ändå är proppmätt på sådant. Jag vill ha en tidning som inspirerar mig att använda den kamera jag har, inte en som får mig att tycka att jag borde köpa en ny.
Låt tipsen hagla
Det ska vara ett absolut minimum av reklam för produkter, men gärna för utställningar och liknande. Inga kamera- eller objektivrecensioner, eftersom internet ändå är proppmätt på sådant. Jag vill ha en tidning som inspirerar mig att använda den kamera jag har, inte en som får mig att tycka att jag borde köpa en ny.
Låt tipsen hagla