ANNONS
Annons

Thom Hogan's Complete Guide to the Nikon D70

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Er der nogen som har denne e-book? Jeg er selv meget interesseret i den, men den skal bestilles fra USA hvilket jeg ikke har tålmodighed til:)

Er der nogen som evt. vil sælge eller selv har erfaring med at købe bogen over nettet (fra USA).

Håber at høre fra jer....

Hilsen Søren

Jag har den, men har inte läst igenom hela ännu, så jag kan inte uttala mig om den i helhet, men av det första 171 sidorna är min bedömning att den tar upp en hel del saker som är självklara, iaf för mig, men att det även finns en hel del lite djupare förklaringar till hur olika saker/funktioner i kameran fungerar. Ett exempel är tex hur matrismätningen funkar och vad den använder för kriterier för att välja rätt exponering. I manualen står det ju mest bara att "Och så finns det matrixmäting åxå.".

Så det finns en nog en del matnyttigt även längre fram i boken som tar upp saker som inte manualen gör, så att man får en lite djupare förståelse för hur kameran funkar/jobbar.

Den kostar ju inte så mycket så den får nog sägas vara värd ett köp iaf.

Ang. att köpa saker från USA, över nätet, så har jag gjort det några gånger och det har inte varit några problem med det iaf.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar