Annons

Tema stående på fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Tema

Kan man inte ha en tema sida stående här på fotosidan? Där alla som vill kan delta med en bild och en kort förklaring. Låt säga under en två veckors period? Utse en vinnare som i sin tur får äran att bestämma nästa tema?

Jag tycker att det skulle vara roligt och nyttigt att se kreativiteten och alla ideer sprudla!

Marcus

Låter som en kul idé. Får jag föreslå att FS medlemmar utser vinnaren med att ge EN av bilderna ETT poäng och en ORDENTLIG motivering enligt FS kriterier för betygssättning. Ingen motivering - ingen registrering av rösten.

Tanken bakom detta är att vi ska slippa typ "kompisröstning" då man i sin kommentar måste anstränga sig att verkligen "se" på bilden. En bra övning (och utmaning) för alla:))

Tema

Kan man inte ha en tema sida stående här på fotosidan? Där alla som vill kan delta med en bild och en kort förklaring. Låt säga under en två veckors period? Utse en vinnare som i sin tur får äran att bestämma nästa tema?

Jag tycker att det skulle vara roligt och nyttigt att se kreativiteten och alla ideer sprudla!

Marcus

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar