Annons

Tele.nr samt mailadresser till tidningarna?

Produkter
(logga in för att koppla)

billyskate

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag undrar om någon kan hjälpa mig att samla alla tidningars telenummer och mailadresser man ska ringa/maila till när man har någon bild att erbjuda. Ex Aftonbladet , Expressen , Dn , Svd , Metro , City osv.

MVH Billy

Och dessutom är det väl enklare att ladda upp bilden direkt på servern hos Scanpix/Pressens Bild så får drakarna bjuda mot varandra...

Men hur lätt är det att bli fotograf för pressens bild då? För kan ja inte bli det så måste ja fortfarande ha telenummer/mail till tidningarna :)

MVH billy

Hade du ägnat hälften av den tid som gått sedan du skrev ditt första meddelande på att leta själv hade du redan varit klar.

Som du själv skrev så är inte allt lätt här i livet utan man får ta i litegrann ibland.

Fredrik H skrev:
Hade du ägnat hälften av den tid som gått sedan du skrev ditt första meddelande på att leta själv hade du redan varit klar.

Som du själv skrev så är inte allt lätt här i livet utan man får ta i litegrann ibland.

Jo det hade jag nog säkert , men nu var det så att jag har varit borta hela kvällen och tänkte att vad är ett mer passande ställe att fråga på än fotosidan. Men fine , då försöker jag leta reda på det själv.

/Billy

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar