Annons

technikdirekt.de

Produkter
(logga in för att koppla)

HusKul

Aktiv medlem
hej

läste att man skulle maila dom
bild på id-kort o konto-kort innan dom drog pengarna från kontot och skicka min order
när jag beställde igår fick jag mail från dom direkt efter men det var bara på vad jag hade beställt
idag hade dom dragit pengarna från kontot
men jag har fortfarande inte mailat dom bild på id o konto-kort
dom har inte frågat nåt heller

vad göra??
 
Har köpt fån dom och fick skicka mail med id-kort och kontokort. Men har du beställt för tillräckligt stor summa? Annars drar dom nog bara pengarna har jag för mig. Ring och prata med dom, det gjorde jag när jag gjort en felbeställning. Lite taskig engelska men så blir det när man dubbar alla filmer....
 
Har du också köpt en Scan Dual IV från dom?
Sitter just och funderar på att beställa en därifrån men saknar eget kreditkort och det känns lite osäkert att beställa från tyskland.

Fast, kort kan man låna av kompis och tyskland är inte så långt ifrån egentligen.

/Henri
 
Har du fått någon leveransbekräftelse? De drar dina surt förvärvda då sakerna är klara för leverans/ivägskickade. Vet inte var summan går för att de ska fråga men det är möjligt att dom inte frågor på 3000kr...

/M
 
Har handlat Epson RX500 och det funkade klockrent. Inget att oroa sig för. Mycket seriösa....



....dom frågade aldrig efter ID m.m.
 
Senast ändrad:
Det slog mig

precis att jag också glömt att skicka in någon ID-kopia till dem, men jag har i alla fall fått någon form av leveransbesked, som jag efter babelfiskande tolkat som att min scanner är på väg... Ja, pengarna drog de iaf redan innan leveransbeskedet kom.


Sehr geehrter Herr Lundström,

laut Bestellung vom 6.10.2004 wurden folgende Artikel am
7.10.2004 um 14:27:52 Uhr versandfertig gemacht.

Menge Artikel Artikelbezeichnung
----- ------- --------------------------------
1 681623 Epson Perfection 2580 Photo

Zahlungsart : Kreditkarte
Versandart : Auslandsabholung DPD

Endkontrollstatus : Sendung vollständig/PROD
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.