ANNONS
Annons

Tappat bort PictureProject

Produkter
(logga in för att koppla)

Skurmedel

Aktiv medlem
Jag hör till de få människor som tycker PictureProject är bra, och nu efter en ominstallation så har jag tappat bort CD:n. Jag undrar om någon vet ett ställe där man kan få tag på det. Jag kan bespara många tid och säga att Nikons sida är utesluten då man måste registrera sin kamera vilket inte är något jag vill göra just nu.

Du har väl testat Nikon View också? Kan laddas ner gratis från Nikons supportweb. Bättre än Picture Project tycker jag...

Hej, tyvärr Göran så måste man iallafall nu registrera sin kameras serienummer, och jag har en liten medfödd paranoiditet mot sådant hehe.

Men tack för svaren ändå, skall testa Nikon View.

En liten update: Verkar som man måste registrera sig och sin kamera i vilket fall som helst. Bara att ta och göra det imorgon då heh.

Jag tror att det räcker med att du registrerar en Nikonprodukt vilken som helst. Det behöver inte vara kameran. Och vad skulle det göra förresten - jag har inte fått någon som helst reklam från Nikon. Däremot går inloggningen automatiskt när du registrerat och fått lösenord. Smidigt...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar