Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tappat bort CD med ZoomBrowser :-(

Produkter
(logga in för att koppla)

Mozo

Avslutat medlemskap
Vi har tappat bort vår CD med ZoomBrowser och drivrutiner till Canon PowerShot A95.
På Canons hemsida kan man ju bara ladda ner uppgraderingar av ZoomBrowser EX... Men för att kunna uppgradera så måste man ju ha en tidigare version installerad. TWAIN-drivisar finns att ladda ner, men själva ZoomBrowser behöver vi. Finns det någon här som kan lägga den för nedladdning? Den är väl för stor att maila tror jag ;-)

Idiotiskt att man inte kan ladda ner hela programmet hos Canon :-(

mvh Christer
 
De "uppdateringar" jag tatt ner från canon till A95 gått galant att installera, om man packar upp filen så långt man kan.
Och sen kör setup.exe. sökvägen blir lång när man packat upp. min blev
c:\ZoomBrowser EX Updater\k4B01ENX\k4B01ENX\ZBX_UPD_050000142U01_E\ZB500UPD_E\ZOOMBRSR\ENGLISH\setup.exe.
Det finns en "update checker" i paketet som man kommer förbi om man packar upp manuellt.

Mvh
Hampus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.