Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tack Lasse! Homage till servicegurun!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kvarnen

Aktiv medlem
Vill bara tacka Lasse & Co på Lasses Kameraservice för fantastiskt bemötande och exceptionell service!

Hjälpte mig med ett handikappat 20mm Nikkor på 5 minuter och väckte under denna korta tid känslan av att jag definitivt kommer återvända om fler problem uppstår.

Företagare som Er behöver vi mer av!!!

Tack!

Med vänlig hälsning
//Anders

Jag är också mycket nöjd med servicen. Fixade till min D2x och 70-200 VR som jag hade tappat med böjda bajonetter som följd. Jag kommer definitivt att vända mig dit nästa gång.

Toppenfirma, kollade fokus på hela min utrustning och bjöd på kaffe medans jag väntade, dessutom helt gratis...

/kent

Jag kan inte annat än hålla med.
Lasse åkte och hämtade mig i bil vid mitt första besök, då jag hade råkat få deras hemadress av misstag och hamnat vilse. Sen fixade han också mitt 20/2,8, där en lins hade lossnat, på fem minuter.
Det plus den ovanliga ärligheten att först säga att ett jobb kommer kosta 1500, sen ta 750, eftersom det gick på halva tiden, gör att man mer än gärna återvänder.

Jag är inte lika imponerad av Lasses, men någon ska väl ha otur också. Skönt att min erfarenhet verkar ha varit en engångsgrej.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar