ANNONS
Annons

Ta er en titt

Produkter
(logga in för att koppla)
Hallå fotovänner.

Under de senaste två månaderna har jag rest runt i Asien och kort och gott njutit av livet.
Jag jobbade ihop pengar under ett år och har nu den fantastiska möjligheten att befinna mig där jag gör under en längre och obestämd tid.

Påbörjade min resa på paradisön Bali och har sedan jobbat mig norrut genom Indonesien, Singapore, Malaysia och kommer beta av ett flertal länder så som, Myanmar, Japan, Kina, Thailand och Indien. Fantastiska länder att bara få möjligheten att besöka men också vilka fantastiska platser att fotografera!!

Jag ska inte trötta ut er med detta då detta inlägg förstås har en baktanke..
Fallet är så att jag lägger upp bilder kontinuerligt på min hemsida, www.gustavbutlex.tumblr.com, som fungerar som en bildblogg över mina dagar. Det jag skulle uppskatta från er är om ni kunde ta er en titt, drömma er bort från det bittra kalla sverige för en stund, och kanske ge respons, kritik mottas med öppna armar, över bilderna som visas. Antingen här i forumet eller varför inte skicka ett mail till mig så kan jag ta mig en titt på era bilder!

Sköt om er där hemma!

En hel del fina bilder, att du orkar ta dig tid att redigera när du backpackar. Gjorde själv en liknande resa i Sydost asien, otroligt roligt! Hade också en rese blogg men vi fick inte upp så mycket bilder där då var lilla netbook knappt klarade av LR4.

Här är bloggen, det är mest text men kanske kan vara något som är lärorikt och nyttigt att läsa.
http://jensochmange.tumblr.com/
Vill du ha lite rekommendationer eller tips så hör av dig, men efter två månader så är man inte speciellt färsk längre!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar